Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning viser, at kun 14% er foran deres kunders forventninger. Dette betyder, at 86% føler, at de står bag kurven, konkurrencen - og vigtigst af alt - deres kunders forventninger.
Omkostningerne ved fiasko er høje - så meget som 8% af årlige indtægter. Organisationer, der ikke mislykkes, mangler ofte forståelse af, hvordan gode kundeoplevelser ser ud, og hvordan man kommer dertil.
Download nu for at lære mere!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Avanade Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Avanade Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Cross Channel, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Indholdsmarkedsføring, Kundeanalyse, Kundedata, Kundeforhold, Måling, Markedsstrategi, Markedsundersøgelse, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Insights, Marketingdata, Marketingkampagner, Marketingmetrics, Multi-Channel Marketing, Online marketing, Peer -indflydelse, Responsivt design, Rettet mod, Strategisk markedsføring, Vis annoncering, Webkonvertering
Weitere Ressourcen von Avanade
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse?...
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning viser, at kun 14% er foran deres kunders for...