Skip to content Skip to footer

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?

Herausgegeben von: Avanade

I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning viser, at kun 14% er foran deres kunders forventninger. Dette betyder, at 86% føler, at de står bag kurven, konkurrencen - og vigtigst af alt - deres kunders forventninger.
Omkostningerne ved fiasko er høje - så meget som 8% af årlige indtægter. Organisationer, der ikke mislykkes, mangler ofte forståelse af, hvordan gode kundeoplevelser ser ud, og hvordan man kommer dertil.
Download nu for at lære mere!

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Avanade Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Avanade Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 22 sider

Weitere Ressourcen von Avanade