Marketingkampagner
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Indhold for hvert øjeblik
I denne rate af Experience Essential -serien viser vi dig, hvordan du kan begynde at levere det rigtige...
Genopfinde arbejdet
Vi kommer ud af et af de mest udfordrende år i forretningshistorie. Pandemien tvang enhver virksomhed...
Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...
Zero-Party Data Playbook 2022
Vi er midt i en stor flux for marketingfolk. Google og andre behemoth-browsere har endelig cementeret...
En marketingers guide til opbygning af loyalitet
Forbrugerne i dag har flere valg end nogensinde. Ofte er alt, hvad det kræver, en bedre online oplevelse,...
Marketing i mørke: mørke data
Fremkomsten af ​​marketingteknologi har på nogle måder skinnet et lys ind i områder, der tidligere...
Låsning af værdien af ​​åbne økonomier med data
Med PSD2 og GDPR, der kommer i spil i 2018, vil især den finansielle industri opleve store ændringer. Selvom...
5 måder at øge kundeejser
For at komme på toppen i marketingverdenen skal du strukturere for kundecentricitet. Men hvordan går...
3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.