Multi-Channel Marketing

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

En marketingers guide til kundeoplevelse
At levere relevante, rettidige, personaliserede kundeoplevelser er ikke længere bare en konkurrencefordel...

Det ultimative benchmark for DMP'er
Dagens bedste marketingfolk ved, at en solid forståelse af deres forbrugere er grundlaget for succes....

Hurtige, fleksible og kompatible e-signaturer til globale virksomheder
I dagens globale økonomi digitaliserer virksomheder så hurtigt som muligt for at forblive konkurrencedygtige...

Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...

At vinde med overlegne kundeoplevelser
Lær hvordan mærker skaber, optimerer og leverer personaliserede oplevelser i skala. Kundeoplevelsen...

Power Superior kundeoplevelse med et intelligent datakatalog
Uanset hvor meget data du har om dine kunder, kan du kun forstå, hvad de har brug for, og forvente ved...

Forskningsbrief: Begivenheder og hurtige pipeline-acceleration
Bedste-i-klasse marketingorganisationer udvider deres indsats ud over at udfylde toppen af ​​efterspørgslen,...

Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport: Canada Edition
Hvordan fem førende canadiske virksomheder engagerer publikum i en verdens-fra-hjemme-verden. Truslen...

Indholdsdrevet handel at gå
Bedste praksis til levering af indholdsdrevet handel til mobile B2B-købere. Smartphones er overalt,...

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...

B2B Marketer's Guide to Account Based Marketing
Mindre er mere. Det er en så simpel sætning, og alligevel har den så meget sandhed. I erhvervslivet...

Die Vier Stufen Einer Besseren Marketing-performance
Vielen Marketern Fehlt es en Zeit und ressourcen, um ihre marketing-Ausgaben Zu Beziffern, var Bedeutet,...
- 1
- 2
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.