Markedsundersøgelse
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
Udvikling af marketingmedarbejderens værktøjssæt
Mere end nogensinde har virksomhedsorganisationer brug for en 360-graders opfattelse af deres kunder...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....
Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...
Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...
Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder...
2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.