Data mining
Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...
End-to-end hjælp til udførelse af kundeoplevelse
Kunder vælger, hvor de skal have oplevelser med dit brand. Og når de gør det, forventer de at blive...
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som...
Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...
Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...
Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...
Fjernarbejde 2020: Fordele og udfordringer
Fjernarbejde anerkendes nu bredt som en del af den måde, virksomheder fungerer på. Ifølge en rapport...
Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...
At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...
At forstå forretningsværdien på din e -handelsplatform
5 måder en e-handelsplatform af høj kvalitet kan drive ROI. Du skal omhyggeligt definere din kundeoplevelse....
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.