Marketingmetrics
Fire fjernsupporthold, der holder det enkelt og lykkes
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer. Derfor bruger...
Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
At vinde løbet for at gå digitalt i B2B
Digital er den nye differentierer. Ændring af køberpræferencer, stadigt voksende konkurrencedygtige...
15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
Skabe en kultur for eksperimentering
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...
GÃ¥ glip af e -handel?
5 grunde til, at du har brug for at gå digitalt lige nu. Hvorfor? Mange B2B -virksomheder har en 'hvis...
Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.