Kundeforhold

Kørsel af radikal kundeserviceinnovation
Hvordan det kan hjælpe kundeservice med at tilpasse sig ændrede krav i en uforudsigelig verden. Dagens...

2022 Headless Commerce Playbook
Er moderne hovedløs handel rigtigt for dig? Naturligvis er moderne hovedløs handel ikke rigtig for...

Forholdsmarkedsførerens playbook til ferieplanlægning 2022
Slek din 2022-feriemarkedsføringsindsats med denne træ-mendous guide Sommerferie kommer! Du har måske...

Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...

Skabe en kultur for eksperimentering
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...

Den indre cirkel guide til omnichannel
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great...

Global Trends Study
Personalisering af digital oplevelse er en vigtig prioritet for globale erhvervsledere og investeringsplaner...

5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.