Cross Channel

Fire fjernsupporthold, der holder det enkelt og lykkes
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer. Derfor bruger...

Sådan bygger du en indtægtsmotor til en digital første verden
Som personlige begivenheder tager en bagsæde til digitale oplevelser, og virksomheder ser ud til at...

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...

Kraften i personalisering
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestå af en mindeværdig meddelelse...

Forskellen på tværs af kanal
I disse dage er det ikke et imperativ at udnytte en tværgående kanals tilgang til kundeengagement,...

2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...

Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...

Find din datastyringsløsning til markedsføring
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter...

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...

Insights 50 takeaways: Topical Marketing
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...

Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...

Marketing 101: Sociale medier marketing i mørket
Dark Social er en betydelig og voksende udfordring, som marketingfolk har brug for at tage alvorligt. Der...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.