Kundeanalyse

Digitale dokumentprocesser i 2020: Et rampelys på Vesteuropa
På bare et par korte måneder har den globale Covid-19-pandemi forstyrret den måde, vi arbejder på....

Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som...

Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...

5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...

Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...

Vejen til vellykket opfyldelse i butikken
Kundeforventninger til den kombinerede brandoplevelse er højere end nogensinde. Dette lægger mere pres...

Begyndervejledningen til dynamisk sagsstyring
Hvad er dynamisk sagsstyring? Hvem bruger det, og hvordan kan det hjælpe dig med at forberede dig på...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...

Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...

Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...

Prisfastsættelse Brew: Rethinking prisfastsættelsesrejsen
Hvorfor alt hvad du troede, du vidste om at udvikle en prisfunktion, er nu forældet Tilgangen 'Crawl,...

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.