Måling
At vinde med overlegne kundeoplevelser
Lær hvordan mærker skaber, optimerer og leverer personaliserede oplevelser i skala. Kundeoplevelsen...
At sætte indtægtsmarkedsføring i praksis
Selv da B2B -markedsføring er skiftet fra overvejende analog til overvejende digitalt i det sidste årti,...
8 digital bedste praksis for salgsfolk
Industrieksperter forudsiger, at succesrige virksomheder snart vil blive 100% digitale for alle transaktioner....
2022 Guide til førende et agent-centreret kontaktcenter
At finde og fastholde stort talent var aldrig let. Men nu? Effektivt personale og engagerende medarbejdere...
Morgendagens CMO: Marketing's generation af forandring
Om guiden Efter den mest udfordrende periode i forretningshistorien er den næste generation af CMO'er...
Den samlede økonomiske virkning af Adobe Sign
Adobe bestilte for nylig Forrester Consulting om at gennemføre en total økonomisk indvirkning (TEI)...
Indholdsdrevet handel at gå
Bedste praksis til levering af indholdsdrevet handel til mobile B2B-købere. Smartphones er overalt,...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...
Udvikling af kundeoplevelse og forventninger i Australien
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning...
Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.