Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at forfølge højtydende digitale produkter, kampagner og oplevelser. Uanset om du er helt ny inden for eksperimentering, eller du ønsker at opgradere din nuværende kapacitet, er denne e -bog designet til at hjælpe dig med at forstå fordelene ved at opbygge en robust eksperimenteringsevne.
Download denne e -bog og lær at:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Optimizely Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Optimizely Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Cross Channel, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Kundeanalyse, Kundedata, Kundeforhold, Markedsstrategi, Markedsundersøgelse, Marketing Analytics, Marketing Insights, Marketingdata, Marketinginnovation, Marketingkampagner, Marketingmetrics, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Peer -indflydelse, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering
Weitere Ressourcen von Optimizely
Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige e...
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder som Uber, Netflix og Airbnb på eksperimente...
Den overraskende magt ved online eksperimente...
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde: Hos Bing blev en lille overskrift, der ble...
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede har for at opnå bedre resultater?
...