E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu bruges af flertallet af virksomheder.
Der er stort set to typer elektroniske signaturer. Elektroniske underskrifter (eller 'e-signaturer') angiver accept af en aftale eller en post. Digitale underskrifter er en mere avanceret og sikker undergruppe af e-signaturer ved hjælp af krypterede, certifikatbaseret identifikation.
Download denne rapport nu for at finde ud af mere!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Cross Channel, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Indgående markedsføring, Indholdsmarkedsføring, Kundeanalyse, Kundedata, Kundeforhold, Markedsstrategi, Markedsundersøgelse, Marketing -software, Marketing Analytics, Marketing Automation, Marketing Insights, Marketingdata, Marketingkampagner, Marketingmetrics, Online marketing, Peer -indflydelse, Rettet mod, Vis annoncering
Weitere Ressourcen von Adobe
Udvikling af marketingmedarbejderens værktø...
Mere end nogensinde har virksomhedsorganisationer brug for en 360-graders opfattelse af deres kunder for at levere den slags høj kvalitet, konsekv...
Creative Trends 2022-UK
Livets alvor under pandemien har taget sin vejafgift. Træt af det verdslige og velkendte er folk mere ubekymrede, høje og glade, når de søger g...
Hurtige, fleksible og kompatible e-signaturer...
I dagens globale økonomi digitaliserer virksomheder så hurtigt som muligt for at forblive konkurrencedygtige og levere de oplevelser, kunderne fo...