3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere kan afbalancere tillid og regulering for at begynde at levere en-til-en-rejser ud over deres egne organisatoriske mure:
Download nu for at finde ud af mere!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Relay42 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Relay42 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Weitere Ressourcen von Relay42
Relay42 om at drive kundeopbevaring og øge k...
Hjælpeprogrammer Nuon (Vattenfall) skiftede deres markedsføringsstrategi fra Channel Vision til en-til-en-personalisering ved hjælp af Relay42-d...
5 måder at øge kundeejser
For at komme på toppen i marketingverdenen skal du strukturere for kundecentricitet. Men hvordan går du i gang med at skabe springbræt for et sa...
3 trin til markedsføringssucces
Nøglen til at nå dine kundecentriske markedsføringsmål er at eksperimentere og teste, hvad der fungerer for din organisation og dine kunder.