Sti til personalisering: De 9 nøgler til at drive stærkere forhold
Enhver marketingmedarbejder, der er værd at deres vægt i kundeemner, kender fordelene ved personalisering - og alligevel har et overraskende stort antal virksomheder ikke fuldt ud omfavnet denne strategiske taktik.
Typisk ser senior marketingfolk personalisering som et dobbeltkantet sværd. På den ene side er der ingen tvivl om, at forbrugere og endusere værdsætter personlige oplevelser og skræddersyede anbefalinger på tværs af kanaler.
På den anden side antages det, at udsigten til at opbygge de unikke digitale rejser ved at oprette det krævede indhold og styre dataene til at brænde hele processen synes alt for kompliceret. De gode nyheder? Branche-førende mærker viser, at det modsatte er sandt.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Sitecore Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Sitecore Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com


Weitere Ressourcen von Sitecore

Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Transformering af digital marketing
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Og når du har websteder, soci...

Sti til personalisering: De 9 nøgler til at ...
Enhver marketingmedarbejder, der er værd at deres vægt i kundeemner, kender fordelene ved personalisering - og alligevel har et overraskende stor...

5 hårde sandheder for marketingfolk, der dri...
Din digital-første vision er ikke en garanteret virkelighed.
I dag forventes seniormarkedsførere at drive deres organisations digitale ople...