Marketing Analytics
Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...
Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...
Automatiser ydelsen med marketingautomation
Marketingautomation er blevet et must-have for moderne marketingteam. Og som en platform, der strømline,...
Indholdsdrevet handel at gå
Bedste praksis til levering af indholdsdrevet handel til mobile B2B-købere. Smartphones er overalt,...
Sådan vælger du den rigtige tilmelding og formularstyringsløsning
Oprettelse af positive, problemfri tilmeldingsoplevelser til dine kunder kan være missionskritisk for...
Sjette årlige B2B Marketing Data Report
Data er øverst på sindet for mange B2B -marketingfolk. Men har de de rigtige data til at skabe succes? For...
8 Digitale Best Practices Voor SalesProfessionals
Hoe Kunt u Sales Digitaliseren? Branche-Experts Voorspellen Dat Succesvolle Ondernemingen Binnenkort...
Digital transformation i dag
Flere og flere købere leder efter en digital oplevelse, der ikke kun forbedrer udfordringer som ventetid...
Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...
Marketing i mørket: mørk social
Dark Social, udforsker virkningen af ​​dette voksende fænomen og ser på, hvordan virksomheder kan...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.