Marketing Analytics

Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...

7 grunde til at udvide e-signaturbrug
7 grunde til at udvide e-signaturbrug I løbet af de sidste to år har elektronisk signaturbrug eksploderet....

Prisfastsættelse Brew: Rethinking prisfastsættelsesrejsen
Hvorfor alt hvad du troede, du vidste om at udvikle en prisfunktion, er nu forældet Tilgangen 'Crawl,...

Topværktøjer, der skal bruges sammen med Salesforce
Salesforce er en Customer Relationship Management (CRM) platform i skyen, der tilbyder virksomheder en...

Kørsel af webinarregistrerings bedste praksis guide
At køre webinarregistrering og deltagelse er en vigtig kamp for de fleste virksomheder. Mens webinarer...

3 måder følelsesmæssige forbindelser kan drive CX
Når personalisering ikke betaler sig, og data ikke hjælper dig med at tage sunde beslutninger, er det...

Gør springet til en digital første virksomhed
Med ankomsten af ​​det nye årti kom den ultimative katalysator i den digitale æra. Men hvordan...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...

Marketing i mørket: mørk social
Dark Social, udforsker virkningen af ​​dette voksende fænomen og ser på, hvordan virksomheder kan...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.