Kundedata

14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...

Skift styring Blueprint til kontaktcenter digital transformation
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte...

2021 Digitale tendenser: Finansielle tjenester og forsikring i fokus
Under Coronavirus -pandemien blev sektoren for finansielle tjenester noget af en ekstra nødhjælp, hvilket...

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

Find din datastyringsløsning til markedsføring
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter...

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...

En marketingers guide til opbygning af loyalitet
Forbrugerne i dag har flere valg end nogensinde. Ofte er alt, hvad det kræver, en bedre online oplevelse,...

Levering af personlig indhold til dummies
Ã…ret 2020 finder verden, der lever gennem en pandemi. Med nogle undtagelser, som de heroiske respondenter,...

Entrega de Contenidos Personalizados Para Dummies
El Año 2020 ve al planeta viviendo una pandemia. Con algunas excepciones, como el heroico personlig...

5 CRM-strategier til effektiv krydssalg og opsalg
Effektiv kryds- eller opsalg forbedrer kundeloyaliteten, uddyber kundeforhold og øger i sidste ende...

The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
PerimeterX blev udnævnt til førende i Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Ifølge rapporten...

2022 Digitale tendenser: Finansielle tjenester i fokus
De digitale tendenser i 2022 - Finansielle tjenester i Focus -rapporten udforsker en lang række tendenser,...

Genopfinde salg: 5 imperativer for fremtiden
Omvælterne i 2020 skabte en mulighed for salgsteam til at overveje, hvordan de opererer i en work-fra-hvor...

Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.