Kundedata

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...

15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...

Produktanalyse til dummies
Amplitude arbejdede med Wiley Books for at sammensætte en letforståelig ressource til at bruge produktanalyse...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Relay42 om at drive kundeopbevaring og øge kontraktværdien med smart teknologi
Hjælpeprogrammer Nuon (Vattenfall) skiftede deres markedsføringsstrategi fra Channel Vision til en-til-en-personalisering...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

2021 Digital Trends Media, Entertainment and Telecoms Industry
Rapporten fra Digital Trends fra 2021 ser ud til både fortiden og fremtiden og præsenterer to lige...

5 CRM-strategier til effektiv krydssalg og opsalg
Effektiv kryds- eller opsalg forbedrer kundeloyaliteten, uddyber kundeforhold og øger i sidste ende...

Top i realtidskundeopkøb tip til marketingfolk
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk: Download...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.