Cross Channel
Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...
En marketingers guide til opbygning af loyalitet
Forbrugerne i dag har flere valg end nogensinde. Ofte er alt, hvad det kræver, en bedre online oplevelse,...
Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Transformering af digital marketing Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint....
At vinde løbet for at gå digitalt i B2B
Digital er den nye differentierer. Ændring af køberpræferencer, stadigt voksende konkurrencedygtige...
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...
Tilslutning af online og offline: Markedsførernes manual
Her er, hvordan marketingfolk kan oprette forbindelse til kunder og udsigter, uanset hvor de er, ved...
Kraften i personalisering
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestå af en mindeværdig meddelelse...
5 måder at øge kundeejser
For at komme på toppen i marketingverdenen skal du strukturere for kundecentricitet. Men hvordan går...
Relay42 om at drive kundeopbevaring og øge kontraktværdien med smart teknologi
Hjælpeprogrammer Nuon (Vattenfall) skiftede deres markedsføringsstrategi fra Channel Vision til en-til-en-personalisering...
Find din datastyringsløsning til markedsføring
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter...
Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.