Cross Channel
2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
Intelligent godkendelse og svindelforebyggelse Intelliview
I denne tredje årlige Intelliview giver Opus Research og Symnex Consulting virksomheds beslutningstagere...
Skabe en kultur for eksperimentering
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Tilslutning af online og offline: Markedsførernes manual
Her er, hvordan marketingfolk kan oprette forbindelse til kunder og udsigter, uanset hvor de er, ved...
Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...
Fire fjernsupporthold, der holder det enkelt og lykkes
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer. Derfor bruger...
Søgning, social- og e -handelsvejledning
For virkelig at få forbindelse med kunderne skal mærker arbejde problemfrit på tværs af søgning,...
15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...
Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
3 trin til markedsføringssucces
Nøglen til at nå dine kundecentriske markedsføringsmål er at eksperimentere og teste, hvad der fungerer...
Sandhed nr. 1 C-suite er bare ikke det i dig
Se hvor afbrydelsen ligger, og opdag, hvordan man bygger over kløften med Sitecore. Du ved sandsynligvis...
Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed
Detailhandlere genovervejer deres e -handelsengagementstrategi for at reagere på kundernes nye shoppingadfærd....
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.