Cross Channel

Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...

Den indre cirkel guide til omnichannel
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great...

2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...

Fire fjernsupporthold, der holder det enkelt og lykkes
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer. Derfor bruger...

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Top i realtidskundeopkøb tip til marketingfolk
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk: Download...

5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...

Entrega de Contenidos Personalizados Para Dummies
El Año 2020 ve al planeta viviendo una pandemia. Con algunas excepciones, como el heroico personlig...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.