Cross Channel

Indhold for hvert øjeblik
I denne rate af Experience Essential -serien viser vi dig, hvordan du kan begynde at levere det rigtige...

15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...

Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...

3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...

Intelligent godkendelse og svindelforebyggelse Intelliview
I denne tredje årlige Intelliview giver Opus Research og Symnex Consulting virksomheds beslutningstagere...

B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...

17 måder at få markedsføringsprojekter på
Hvad forhindrer marketingteam i at nå frem til stjernerne og lykkes? Almindelige skyldige inkluderer...

Den indre cirkel guide til omnichannel
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great...

Søgning, social- og e -handelsvejledning
For virkelig at få forbindelse med kunderne skal mærker arbejde problemfrit på tværs af søgning,...

Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed
Detailhandlere genovervejer deres e -handelsengagementstrategi for at reagere på kundernes nye shoppingadfærd....

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.