B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af afgørende betydning. Ved at give kunderne mulighed for at købe digitalt, ikke kun aktiverer du omkostningseffektiv, selvbetjenende købsoplevelser, drager du også fordel af den indsigt, du har brug for for hurtigt at tilpasse dig større begivenheder, som om vi oplever lige nu.
I vores hvidbog B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger lærer du om:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu PROS Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. PROS Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Weitere Ressourcen von PROS
CPQ for dummies
Oplev de skiftende fordele ved CPQ. Hvad er CPQ -software? Og hvordan oversættes det til hurtige gevinster og øget overskud? Få din gratis kopi ...
Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -sal...
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser Forrester B2B-købere både fremskynde deres ...
Prisfastsættelse Brew: Rethinking prisfastsÃ...
Hvorfor alt hvad du troede, du vidste om at udvikle en prisfunktion, er nu forældet
Tilgangen 'Crawl, Walk, Run' plejede at være perfekt ac...