Søgoptimering
At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...
Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...
Sammenligningsvejledning til brand management software
Se hvad dit brand kan opnå med den rigtige brand management software. I disse dage er brand management...
Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...
Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...
Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -salg
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser...
Viden klipper! En introduktion til videnstyring i kontaktcentret
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt...
Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....
Zeven Digitale Best Practices Voor Juridische Professionals
Branche-Experts Voorspellen Dat Succesvolle Ondernemingen Binnenkort Alle Transacties 100% Digitaal Verwerken....
Digital Asset Management vs. Dropbox, Box og Wetransfer
Organisationer opererer sjældent på måder, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams...
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
