Søgoptimering
5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....
Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...
Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
Viden klipper! En introduktion til videnstyring i kontaktcentret
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt...
De Opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de Digitale Transformatie Kunnen BedRijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. BedRijven Hebben...
End-to-end hjælp til udførelse af kundeoplevelse
Kunder vælger, hvor de skal have oplevelser med dit brand. Og når de gør det, forventer de at blive...
50 ekstraordinære digitale oplevelser
Dynamisk, skalerbar og engagerende - men du vidste allerede det om webinarer. Det, du ikke vidste, er,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
