Marketing Insights
Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...
Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...
B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...
Tilslutning af online og offline: Markedsførernes manual
Her er, hvordan marketingfolk kan oprette forbindelse til kunder og udsigter, uanset hvor de er, ved...
15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...
3 trin til markedsføringssucces
Nøglen til at nå dine kundecentriske markedsføringsmål er at eksperimentere og teste, hvad der fungerer...
Sti til personalisering: De 9 nøgler til at drive stærkere forhold
Enhver marketingmedarbejder, der er værd at deres vægt i kundeemner, kender fordelene ved personalisering...
Find din datastyringsløsning til markedsføring
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter...
5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...
3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.