Marketing Insights

Optimering af kundeoplevelse med betalingspræsentation
Kundeoplevelse er ikke kun et buzzword. Det er en differentierer. Med 2.041 milliarder digitale globale...

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed
Detailhandlere genovervejer deres e -handelsengagementstrategi for at reagere på kundernes nye shoppingadfærd....

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

Låsning af værdien af ​​åbne økonomier med data
Med PSD2 og GDPR, der kommer i spil i 2018, vil især den finansielle industri opleve store ændringer. Selvom...

5 skræmmende salgs- og marketinghuller, og hvordan man overvinder dem
Lær om de fem huller, der kan koste dig tid, kunder og overskud i denne digitale e-bog. Oplev, hvordan...

3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...

Tilslutning af online og offline: Markedsførernes manual
Her er, hvordan marketingfolk kan oprette forbindelse til kunder og udsigter, uanset hvor de er, ved...

Top i realtidskundeopkøb tip til marketingfolk
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk: Download...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.