Marketing Insights
Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...
Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...
Marketing i mørke: mørke data
Fremkomsten af ​​marketingteknologi har på nogle måder skinnet et lys ind i områder, der tidligere...
Fire fjernsupporthold, der holder det enkelt og lykkes
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer. Derfor bruger...
2022 Digitale tendenser: Finansielle tjenester i fokus
De digitale tendenser i 2022 - Finansielle tjenester i Focus -rapporten udforsker en lang række tendenser,...
E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu...
Sådan opgraderes kunde gennem værdifulde data
Dette papir vælger velprøvede tilfælde, der kan tilpasses til en praktisk virkelighed for at få kundeengagementindsigt...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.