E -mail -marketing
Markedsføringsværdien af ​​markedsføringsautomation
Seks måder markedsføring af automatisering hjælper med at bevise værdi og drive succes. Som marketingmedarbejder...
Den endelige vejledning til markedsføring af automatisering
Hver virksomhed har en ting til fælles: ønsket om at opnå højere indtægter og hurtigere vækst....
Bedste-i-klasse e-mail-marketing
Interaktioner mellem forbrugere og mærker spiller i stigende grad ud over en lang række forskellige...
Sammenligningsvejledning til brand management software
Se hvad dit brand kan opnå med den rigtige brand management software. I disse dage er brand management...
Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring. Ledende...
Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som...
Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...
Bygning og vedligeholdelse af en ren liste over abonnenter
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter. Afsender...
Den endelige guide til at føre pleje
Dagens købere engagerer sig med mærker og virksomheder gennem deres egen forskning på tværs af flere...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
IDC: Elektroniske underskrifter fremskynder forretning
IDC -analytiker Brief: Fra forretning til nonprofitorganisationer og offentlige tjenester - organisationer...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.