E -mail -marketing

Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...

IDC: Elektroniske underskrifter fremskynder forretning
IDC -analytiker Brief: Fra forretning til nonprofitorganisationer og offentlige tjenester - organisationer...

2023 digitale tendenser
Efter to års seismisk adfærdsændring befinder vi os i en ny verden af ​​ubegrænsede muligheder,...

Viden klipper! En introduktion til videnstyring i kontaktcentret
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt...

Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...

De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...

CPQ for dummies
Oplev de skiftende fordele ved CPQ. Hvad er CPQ -software? Og hvordan oversættes det til hurtige gevinster...

Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...

Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...

Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers digital où chaque campagne et chaque expérience klient peuvent faire l'objet d'un suivi,...

B2B -marketingvejledningen til skræmmende marketing
Som marketingfolk kan vi være en betyder flok. I et forsøg på at sætte vores bedste fod fremad bruger...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.