E -mail -marketing
Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...
Grundlaget for fremtidig handel
Kunder, der går ind i butikkerne, handler transaktioner for inspiration og oplevelser - bekvemmeligheden...
7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men...
Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som...
Topværktøjer, der skal bruges sammen med Salesforce
Salesforce er en Customer Relationship Management (CRM) platform i skyen, der tilbyder virksomheder en...
Hvor moden er din indholdsstrategi?
Mærker, der tilbyder fremragende digitale oplevelser, tiltrækker og bevarer flere kunder. Men det er...
Hvordan man accelererer strålende digitale oplevelser med lav kode
På tværs af adskillige brancher nipper mere kvikke konkurrenter på hælene på Enterprise Giants....
B2B Marketer's Guide to Account Based Marketing
Mindre er mere. Det er en så simpel sætning, og alligevel har den så meget sandhed. I erhvervslivet...
Den endelige guide til markedsføring af rørledninger
Marketingfolk har lavet blygenerering (processen med at oprette nye kontakter) i årtier. Ifølge Google...
Den endelige guide til at føre pleje
Dagens købere engagerer sig med mærker og virksomheder gennem deres egen forskning på tværs af flere...
Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...
De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.