Kundeforhold

Digital Asset Management vs. Dropbox, Box og Wetransfer
Organisationer opererer sjældent på måder, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams...

5 CRM-strategier til effektiv krydssalg og opsalg
Effektiv kryds- eller opsalg forbedrer kundeloyaliteten, uddyber kundeforhold og øger i sidste ende...

Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...

Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...

Bedste-i-klasse e-mail-marketing
Interaktioner mellem forbrugere og mærker spiller i stigende grad ud over en lang række forskellige...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
I et klima af stigende kundeforventninger er det nu det rigtige tidspunkt at forfine din brug af indgående...

Insights 50 takeaways: Topical Marketing
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...

Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...

Kørsel af webinarregistrerings bedste praksis guide
At køre webinarregistrering og deltagelse er en vigtig kamp for de fleste virksomheder. Mens webinarer...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.