Kundeforhold

Boks og ECM: Nøgleintegrationer, der driver digital transformation
Boks og ECM: Nøgleintegrationer, der driver digital transformation Legacy ECM -løsninger kan simpelthen...

Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...

Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...

10 måder at tage dine datavisualiseringer til det næste niveau
Verden af ​​datavisualisering er eksploderet. Fra buediagrammer og kuglediagrammer til violinpladser...

Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...

Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder...

Leverer sikre finansielle tjenester til dine kunder i skyen
Hvordan finansielle virksomheder bygger stjernernes oplevelser i skyen Fra at bestille takeout på en...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...

End-to-end hjælp til udførelse af kundeoplevelse
Kunder vælger, hvor de skal have oplevelser med dit brand. Og når de gør det, forventer de at blive...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.