Kundeforhold
Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...
Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...
5 CRM-strategier til effektiv krydssalg og opsalg
Effektiv kryds- eller opsalg forbedrer kundeloyaliteten, uddyber kundeforhold og øger i sidste ende...
Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
Gepersonaliseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
I Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP ENKELE UITZONDERINDEN NA, ZOALS DE HOLDHAFTIGE...
Digitale dokumentprocesser i 2020: Et rampelys på Vesteuropa
På bare et par korte måneder har den globale Covid-19-pandemi forstyrret den måde, vi arbejder på....
Lever individuelle oplevelser for at opnå utrolige resultater
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.