Kundeinteraktion

CIO's rolle i en verden, hvor oplevelsesregler
I de senere år har CIO's rolle udviklet sig til at imødekomme et bredere sæt af ansvar og forhåbninger....

Retailens fremtid er samtaler
Detailhandel er måske aldrig det samme. Forbrugere, der tidligere var modvillige til online shopping,...

Bank på gode samtaler
Udfordringerne ved de pandemiske skyvebanker, der kæmpede for at forblive relevante, og deres kunder,...

5 Deal -advarsler, der forhindrer dig i at lukke indtægterne
Der er 5 advarsler, der forhindrer dig i at lukke indtægterne. Gennem analyse af interaktioner fra hundreder...

Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....

De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...

Staten for kontaktcentertransformation i den nye digitale verden
Virkningerne af pandemien har i høj grad accelereret tempoet i ændring i kontaktcentre, og der er ingen...

2023 digitale tendenser
Efter to års seismisk adfærdsændring befinder vi os i en ny verden af ​​ubegrænsede muligheder,...

Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...

14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...

Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.