Kundeinteraktion
7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men...
Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring. Ledende...
CMO's guide til AI til kundecentrisk marketing
AI giver marketingledere og deres teams mulighed for hurtigt at analysere store mængder kundedata for...
2022 State of Customer Experience Technology
Forretnings- og teknologiledere hos virksomheder, der er store og små på tværs af flere brancher,...
Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...
Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...
5 Deal -advarsler, der forhindrer dig i at lukke indtægterne
Der er 5 advarsler, der forhindrer dig i at lukke indtægterne. Gennem analyse af interaktioner fra hundreder...
Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...
Bygning og vedligeholdelse af en ren liste over abonnenter
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter. Afsender...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.