Kundeinteraktion
Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...
Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....
Staten for kontaktcentertransformation i den nye digitale verden
Virkningerne af pandemien har i høj grad accelereret tempoet i ændring i kontaktcentre, og der er ingen...
CMO's guide til AI til kundecentrisk marketing
AI giver marketingledere og deres teams mulighed for hurtigt at analysere store mængder kundedata for...
ROI -guidebog
Amplitude er en produktinformationsplatform, der hjælper teams over hele verden med at bruge deres kundedata...
Bank på gode samtaler
Udfordringerne ved de pandemiske skyvebanker, der kæmpede for at forblive relevante, og deres kunder,...
2022 State of Customer Experience Technology
Forretnings- og teknologiledere hos virksomheder, der er store og små på tværs af flere brancher,...
Retailens fremtid er samtaler
Detailhandel er måske aldrig det samme. Forbrugere, der tidligere var modvillige til online shopping,...
Udvikling af kundeoplevelse og forventninger i Australien
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning...
Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
