Kundeinteraktion

Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...

14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...

2023 digitale tendenser
Efter to års seismisk adfærdsændring befinder vi os i en ny verden af ​​ubegrænsede muligheder,...

Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...

Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...

Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...

Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...

Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...

Viden klipper! En introduktion til videnstyring i kontaktcentret
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.