Kundeinteraktion

Skift styring Blueprint til kontaktcenter digital transformation
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte...

7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men...

Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...

ROI -guidebog
Amplitude er en produktinformationsplatform, der hjælper teams over hele verden med at bruge deres kundedata...

2022 State of Customer Experience Technology
Forretnings- og teknologiledere hos virksomheder, der er store og små på tværs af flere brancher,...

Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...

Bank på gode samtaler
Udfordringerne ved de pandemiske skyvebanker, der kæmpede for at forblive relevante, og deres kunder,...

Næste gen Cloud-kontaktcentre RingCentral Special Edition
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook....

De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...

Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...

Grundlaget for fremtidig handel
Kunder, der går ind i butikkerne, handler transaktioner for inspiration og oplevelser - bekvemmeligheden...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.