Kundeanalyse
Global Trends Study
Personalisering af digital oplevelse er en vigtig prioritet for globale erhvervsledere og investeringsplaner...
2020 digitale oplevelser Ã…rsrapport
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind...
Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...
Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...
Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...
Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...
Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...
E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu...
Fjernarbejde 2020: Fordele og udfordringer
Fjernarbejde anerkendes nu bredt som en del af den måde, virksomheder fungerer på. Ifølge en rapport...
At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...
5 skræmmende salgs- og marketinghuller, og hvordan man overvinder dem
Lær om de fem huller, der kan koste dig tid, kunder og overskud i denne digitale e-bog. Oplev, hvordan...
Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -salg
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.