Kundeanalyse

Omnichannel er ikke længere valgfri
2017 Aberdeen -rapporten om kontaktcenter og kundeoplevelsestrends siger, at virksomheder med et omnichannel...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Kørsel af webinarregistrerings bedste praksis guide
At køre webinarregistrering og deltagelse er en vigtig kamp for de fleste virksomheder. Mens webinarer...

Lever individuelle oplevelser for at opnå utrolige resultater
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online...

Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...

Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...

Prisfastsættelse Brew: Rethinking prisfastsættelsesrejsen
Hvorfor alt hvad du troede, du vidste om at udvikle en prisfunktion, er nu forældet Tilgangen 'Crawl,...

Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

Stå op, løb og drift med eksperter i husløsningen
At skabe fantastiske kundeoplevelser er kritisk for succes for din virksomhed. Men implementering af...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.