Kundeanalyse

Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...

Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

Prisfastsættelse Brew: Rethinking prisfastsættelsesrejsen
Hvorfor alt hvad du troede, du vidste om at udvikle en prisfunktion, er nu forældet Tilgangen 'Crawl,...

At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen im Rahmen dør Berichts Haben Ergeben,...

2021 Digitale tendenser: Finansielle tjenester og forsikring i fokus
Under Coronavirus -pandemien blev sektoren for finansielle tjenester noget af en ekstra nødhjælp, hvilket...

Markedsføringsværdien af ​​markedsføringsautomation
Seks måder markedsføring af automatisering hjælper med at bevise værdi og drive succes. Som marketingmedarbejder...

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.