Kundeforhold
Kørsel af radikal kundeserviceinnovation
Hvordan det kan hjælpe kundeservice med at tilpasse sig ændrede krav i en uforudsigelig verden. Dagens...
2020 digitale oplevelser Ã…rsrapport
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind...
5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Gør springet til en digital første virksomhed
Med ankomsten af ​​det nye årti kom den ultimative katalysator i den digitale æra. Men hvordan...
2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
Homeoffice 2020: Vorteile und Herausforderungen
Remote-arbeit ist Mittlerweile i Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags. Ziel Dieses...
De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...
Grundlaget for fremtidig handel
Kunder, der går ind i butikkerne, handler transaktioner for inspiration og oplevelser - bekvemmeligheden...
17 måder at få markedsføringsprojekter på
Hvad forhindrer marketingteam i at nå frem til stjernerne og lykkes? Almindelige skyldige inkluderer...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.