Kundeinteraktion

Innovatorens guide til det digitale første kontaktcenter
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for...

Den indre cirkel guide til omnichannel
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great...

2022 State of Customer Experience Technology
Forretnings- og teknologiledere hos virksomheder, der er store og små på tværs af flere brancher,...

Bank på gode samtaler
Udfordringerne ved de pandemiske skyvebanker, der kæmpede for at forblive relevante, og deres kunder,...

De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...

CIO's rolle i en verden, hvor oplevelsesregler
I de senere år har CIO's rolle udviklet sig til at imødekomme et bredere sæt af ansvar og forhåbninger....

Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...

Bygning og vedligeholdelse af en ren liste over abonnenter
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter. Afsender...

Tænk ud over traditionel CRM for at hæve din kundeservice
En af dine største muligheder for at levere en overlegen oplevelse er gennem kundeservice, og traditionel...

Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.