Kundeinteraktion
7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men...
Bygning og vedligeholdelse af en ren liste over abonnenter
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter. Afsender...
14 innovative personaliseringsideer til den digitale første kunde
Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder...
Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...
Bank på gode samtaler
Udfordringerne ved de pandemiske skyvebanker, der kæmpede for at forblive relevante, og deres kunder,...
Viden klipper! En introduktion til videnstyring i kontaktcentret
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt...
Metristar Top Provider Award Contact Center platforme
RingCentral har opnået Metrigy Metristar Top Provider Award for Contact Center -platforme. Værdien...
De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...
Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring. Ledende...
Udvikling af dine kundeejser til den næste normale
Investering i gode resultater for kunder og medarbejdere. Vejen til enestående kundeservice er blevet...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.