Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte.
De daglige oplevelser fra kundepleje og supportteam har ændret sig i løbet af de sidste 2+ år siden pandemiens begyndelse, og det ændrer igen i sidste ende, hvad disse teams har brug for fra deres teknologi. Goto bad eksperterne hos IDG om at finde ud af, hvad ledere tænker, planlægger og gør, når det kommer til deres supportstrategier og teknologier.
Download for at se, hvordan dine kammerater reagerede.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu GoTo Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. GoTo Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Weitere Ressourcen von GoTo
Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte.
De daglige oplevelser fra kundepleje...
Konsistens, hastighed og enkelhed: global fje...
Banebrydende on-demand IT Support Platform Nerdapp ønskede bedre at kontrollere kvaliteten, sikkerhed og enkelhed af fjernsupporttjenester, der ti...
4 træk med effektive fjernsupportværktøjer...
En IT -købers evalueringsvejledning til videregående uddannelse.
Den covid-19-pandemi har ændret, hvordan uddannelse leveres på tværs af...