Online marketing

Tid til at konsolidere, ikke komplicere
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte. De...

Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...

Zero Party Data Revolution i e -handel
Ingen AI eller maskinlæring vil nogensinde kende kunderne bedre, end de kender sig selv. Mange marketingfolk...

At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...

Die Vier Stufen Einer Besseren Marketing-performance
Vielen Marketern Fehlt es en Zeit und ressourcen, um ihre marketing-Ausgaben Zu Beziffern, var Bedeutet,...

Vejledningsvejledning til digital kapitalforvaltning
Hvis du er på jagt efter en Digital Asset Management (DAM) -løsning, har du sandsynligvis allerede...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
I et klima af stigende kundeforventninger er det nu det rigtige tidspunkt at forfine din brug af indgående...

Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...

Hastigheden af ​​forandring: Hvor hurtigt er du?
Den globale pandemi og virkning af lockdown har været et massivt chok for økonomien og for vores daglige...

Lever individuelle oplevelser for at opnå utrolige resultater
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online...

Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...

Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.