Marketingmetrics
![Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/RetailersMustSeizeTheMarketplaceOpportunity-500x300.png)
Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed
Detailhandlere genovervejer deres e -handelsengagementstrategi for at reagere på kundernes nye shoppingadfærd....
![3 trin til markedsføringssucces](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/3StepstoMarketingSuccess-500x300.png)
3 trin til markedsføringssucces
Nøglen til at nå dine kundecentriske markedsføringsmål er at eksperimentere og teste, hvad der fungerer...
![Sådan opgraderes kunde gennem værdifulde data](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/HowtoUpgradeCustomerThroughValuableData-500x300.png)
Sådan opgraderes kunde gennem værdifulde data
Dette papir vælger velprøvede tilfælde, der kan tilpasses til en praktisk virkelighed for at få kundeengagementindsigt...
![B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/B2BDigitalCommerceUnderstandingCustomerExpectations-500x300.png)
B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...
![Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/BuildvsBuyImplementingtheRightExperimentationSolution-500x300.png)
Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder...
![Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/AdoptinganExperimentationPhilosophy-500x300.png)
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...
![Den overraskende magt ved online eksperimenter](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/TheSurprisingPowerofOnlineExperiments-500x300.png)
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
![Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/TheSavvySalesLeadersGuidetoBuildingProfitableRelationships-500x300.png)
Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...
![5 skræmmende salgs- og marketinghuller, og hvordan man overvinder dem](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/5DauntingSalesandMarketingGapsandHowtoOvercomeThem-500x300.png)
5 skræmmende salgs- og marketinghuller, og hvordan man overvinder dem
Lær om de fem huller, der kan koste dig tid, kunder og overskud i denne digitale e-bog. Oplev, hvordan...
![Opbygning af en robust eksperimenteringsevne](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/BuildingaRobustExperimentationCapability-500x300.png)
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
![3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer](https://martechpublishhub.dk/wp-content/uploads/wpdm-cache/3customerjourneystoreachbeyondbusinesssilos-500x300.png)
3 kundeejser for at nå ud over forretningssiloer
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.