Markedsundersøgelse

Intelligent godkendelse og svindelforebyggelse Intelliview
I denne tredje årlige Intelliview giver Opus Research og Symnex Consulting virksomheds beslutningstagere...

E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu...

Den endelige guide - Udskift Google Analytics
Denne vejledning giver dig opdelingen af Warehouse-First Analytics, hvorfor det er den pålidelige,...

2021 digitale tendenser - detailhandel i fokus
I løbet af det sidste år har detailhandlere stået over for hidtil uset udfordringer. Behovet for hurtigt...

Sjette årlige B2B Marketing Data Report
Data er øverst på sindet for mange B2B -marketingfolk. Men har de de rigtige data til at skabe succes? For...

Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Transformering af digital marketing Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint....

Digitale dokumentprocesser i 2020: Et fokus på finansielle tjenester
Den covid-19-pandemi har forvandlet, hvordan og hvor vi arbejder. Virksomheder har været nødt til at...

Den kyndige salgsledervejledning til at opbygge rentable forhold
Salgshold arbejder så hårdt, de kan brænde hurtigt ud. Det er hårdt, når kundekontakter, salgsmål,...

Sådan bygger du en indtægtsmotor til en digital første verden
Som personlige begivenheder tager en bagsæde til digitale oplevelser, og virksomheder ser ud til at...

Bedste-i-klasse e-mail-marketing
Interaktioner mellem forbrugere og mærker spiller i stigende grad ud over en lang række forskellige...

Producenter høster fordele ved at sælge direkte
Forretning-til-forretning (B2B) producenter i dag står over for større efterspørgsel efter friktionsfri...

Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.