Data-drevet markedsføring
Gepersonaliseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
I Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP ENKELE UITZONDERINDEN NA, ZOALS DE HOLDHAFTIGE...
Vejen til vellykket opfyldelse i butikken
Kundeforventninger til den kombinerede brandoplevelse er højere end nogensinde. Dette lægger mere pres...
Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...
Begyndervejledningen til dynamisk sagsstyring
Hvad er dynamisk sagsstyring? Hvem bruger det, og hvordan kan det hjælpe dig med at forberede dig på...
Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...
E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen im Rahmen dør Berichts Haben Ergeben,...
Ti forudsigelser for det næste årti med analyse
AI og andre analyseteknologier driver utrolige innovationer og fremskridt, der gør det muligt at gøre...
Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...
17 måder at få markedsføringsprojekter på
Hvad forhindrer marketingteam i at nĂĄ frem til stjernerne og lykkes? Almindelige skyldige inkluderer...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
