Samarbejde

5 færdighedsledere skal føre i den næste normale
Når arbejdslandskabet hurtigt ændrer sig, kræver udfordringerne fremover unikke løsninger. Vi undersøgte...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

Genopfinde kundeservice
Omvælterne i 2020 skabte en mulighed for kundeserviceteam til at genoverveje levering af tjenester,...

Hastigheden af ​​forandring: Hvor hurtigt er du?
Den globale pandemi og virkning af lockdown har været et massivt chok for økonomien og for vores daglige...

Det lønner sig at gå papirløs
Virksomheder i alle størrelser omfavner en mere effektiv, papirløs måde at arbejde på. Fra salgsaftaler,...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Topværktøjer, der skal bruges sammen med Salesforce
Salesforce er en Customer Relationship Management (CRM) platform i skyen, der tilbyder virksomheder en...

Begyndervejledningen til dynamisk sagsstyring
Hvad er dynamisk sagsstyring? Hvem bruger det, og hvordan kan det hjælpe dig med at forberede dig på...

Fremtiden for kreative oplevelser
Om rapporten Kreative hindringer og muligheder på en udviklende arbejdsplads. Vi undersøgte 400 USA-baserede...

Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -salg
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.