Samarbejde
Top i realtidskundeopkøb tip til marketingfolk
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk: Download...
15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...
Handler og transaktioner
For mange virksomheder sidder salgsteamet i hjertet af sin rentabilitet. Dets evne til at fungere effektivt...
North Star Playbook
North Star Framework er en model til styring af produkter ved at identificere en enkelt, afgørende metrisk...
Er selv-scannende gået mainstream?
Selvscanning eller scanning og shoppingoplevelser gjorde allerede stabile indgreb i hele Europa, der...
The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
PerimeterX blev udnævnt til førende i Forrester New Wave ™: BOT Management, Q1 2020. Ifølge rapporten...
Marketing og IT: Digital Transformation Dream Team
Mærker skal tage mere kontrol over, hvordan de engagerer kunder. For at få dette til at markedsføre,...
Digital transformation i dag
Flere og flere købere leder efter en digital oplevelse, der ikke kun forbedrer udfordringer som ventetid...
Creative Cloud Pro Edition: Solutions Guide
I vores nylige Global Creative Survey talte vi med 1.500 kreative teams og IT -lederne, der støtter...
Marketing 101: Sociale medier marketing i mørket
Dark Social er en betydelig og voksende udfordring, som marketingfolk har brug for at tage alvorligt. Der...
Lever individuelle oplevelser for at opnå utrolige resultater
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online...
Søgning, social- og e -handelsvejledning
For virkelig at få forbindelse med kunderne skal mærker arbejde problemfrit på tværs af søgning,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.