Samarbejde
B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...
Ny æra i erfaringsrapport
Vi har alle oplevet den udbredte virkning af den covid-19-pandemi. Fra et forretningsmæssigt perspektiv...
Digital transformation i dag
Flere og flere købere leder efter en digital oplevelse, der ikke kun forbedrer udfordringer som ventetid...
Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...
2022 Guide til førende et agent-centreret kontaktcenter
At finde og fastholde stort talent var aldrig let. Men nu? Effektivt personale og engagerende medarbejdere...
Indhold til alle, overalt hvor de går
Dine kunder fører travle liv. Altid på farten skifter de konstant enheder og kanaler for at gøre det...
4 træk med effektive fjernsupportværktøjer
En IT -købers evalueringsvejledning til videregående uddannelse. Den covid-19-pandemi har ændret,...
North Star Playbook
North Star Framework er en model til styring af produkter ved at identificere en enkelt, afgørende metrisk...
Genopfinde kundeservice
Omvælterne i 2020 skabte en mulighed for kundeserviceteam til at genoverveje levering af tjenester,...
Homeoffice 2020: Vorteile und Herausforderungen
Remote-arbeit ist Mittlerweile i Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags. Ziel Dieses...
Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Og når du har websteder,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.