Detailhandel er mÃ¥ske aldrig det samme. Forbrugere, der tidligere var modvillige til online shopping, omfavnede pludselig det under pandemien, og mange planlægger ikke at vende tilbage til deres gamle opførsel.…
Turbo-opladning af din vækst med glattere oplevelser og bedre betalingsfunktioner.
Centrale fund
Vi ved, at online handelsplatforme er ambitiøse avlere, og vi vil hjælpe dem med at turbolade deres globale fodaftryk. Derfor…
Er dine agenter klar til at styre stemme og digitale interaktioner i et digital-første omnichannel-miljø?
Vi bad CX-coachingeksperter om opbygning af brugervenlige kontaktcenter ombord og træningsprogrammer til at forberede nye og…
Dejlig Cxones seneste e -bog, Viden Rocks! er en omfattende guide til at levere klart, tilgængeligt og nyttigt indhold til kunderne, mens de hjælper agenter med at give bedre støtte.…
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid pÃ¥ at lede efter coachingmuligheder, men kun omkring 7% af deres tid faktisk coaching. Dette har store forgreninger pÃ¥ coach, agent og…
I denne tredje Ã¥rlige Intelliview giver Opus Research og Symnex Consulting virksomheds beslutningstagere konkurrencedygtig kontekst til evaluering af udvalgte løsningsudbydere, der understøtter sikre kundekontaktoplevelser og forebyggelse af svig. Det fine…
Ringcentral samarbejdede for nylig med Benchmark Portal for at gennemføre en undersøgelse om kontaktcenteragentens omsætning og -opbevaring. I undersøgelsen rapporterede twothirds of Contact Center -ledere - 65,6% af respondenterne pÃ¥…
Forretnings- og teknologiledere hos virksomheder, der er store og smÃ¥ pÃ¥ tværs af flere brancher, har identificeret kundetilfredshed som en top forretningsprioritet. I kontaktcentret er de markant mere fokuseret pÃ¥…
Endelig er det her-de nye næste gen-cloud-kontaktcentre for Dummies®, RingCentral Special Edition ebook. Fra overbevisende brugssager til en praktisk ordliste over udtryk pakker det ud af alt hvad du har…
RingCentral har opnÃ¥et Metrigy Metristar Top Provider Award for Contact Center -platforme. Værdien af ​​Metristar Award er, at den er baseret pÃ¥ bÃ¥de kundevurderinger af udbydere og kvantitative mÃ¥linger, der…
Hvordan adresserer du kundeoplevelsesrevolutionen? Udvikling af kundeforventninger forme nye behov for at håndtere næste generations digitale kanaler i kontaktcentret.
Denne e-bog indeholder data og baggrund, sÃ¥vel som tip og tricks til,…
At finde og fastholde stort talent var aldrig let. Men nu? Effektivt personale og engagerende medarbejdere i dit kontaktcenter kan føles som om du er på en umulig mission.
I denne…
