Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer?
Det kan være udfordrende at realisere transformation af kundeoplevelse - i betragtning af stigningen i kundernes forventninger og…
Lær seks bedste praksis inden for kundeservice og driftsledere til at levere konsistente kundeoplevelser, selv når det uventede sker. Se hvordan:
Landskabet er skiftet for CMS, det plejede at være, at store virksomheder købte high end -systemer og tilpassede dem til at passe til deres behov, mens mellemstore virksomheder bosatte sig…
Med så mange tilgængelige data og avancerede værktøjer lige ved hånden er det muligt at skabe dynamiske, 360-graders kundeprofiler.
Oplev potentialet i datadrevet, dynamisk personalisering i vores nye e-bog.
Du lærer:
Begynd at…
Der er et nyt paradoks inden for markedsføring. Vi præsenterer en vision for, hvordan marketingledere kan afbalancere tillid og regulering for at begynde at levere en-til-en-rejser ud over deres egne…
2020 havde en masse overraskelser i vente for digitale marketingfolk. Feltbegivenheder mÃ¥tte skubbes online, køberrejser mÃ¥tte finde sted helt over digitale kanaler og investeringer i digitale oplevelser, der blev skudt…
Ã…ret 2020 finder verden, der lever gennem en pandemi. Med nogle undtagelser, som de heroiske respondenter, beskytter mange mennesker pÃ¥ plads. En af de vigtigste mÃ¥der, de kan forbinde med…
Mange virksomheder opgraderer deres CMS som en del af et større digital transformationsinitiativ. At vedtage en ny CMS betyder ikke, at du er nødt til at redesigne dit websted helt,…
Et glimt af hvor dæmning er på vej… og hvorfor du har brug for at hoppe om bord
Hvad vi allerede ved
Sagen for digital kapitalstyring har altid været klar. Marketingorganisationer er…
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk:
Download nu for at finde ud af mere!
Sammenlignet med andre formater-fra e-bøger og blogindlæg til videoer og podcasts-tilbyder webinarer muligheden for at oprette tovejssamtaler, samtidig med at de indhold og informationsgrupper har brug for. Men nogle gange…
Uanset hvor meget data du har om dine kunder, kan du kun forstÃ¥, hvad de har brug for, og forvente ved at omdanne disse data til en enkelt, handlingsberettiget 360-graders…