At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om dine kunder?
Mens marketingfolk anerkender, at det at få et 360-syn på deres kunder ville give dem en enorm fordel, er den enkle sandhed, at få er kommet overalt i nærheden.
Hent nu!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Sitecore Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Sitecore Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Kundeanalyse, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketing Analytics, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering


Weitere Ressourcen von Sitecore

Lever individuelle oplevelser for at opnå ut...
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online - vil vi blive behandlet som enkeltperson...

Sti til personalisering: De 9 nøgler til at ...
Ved du, hvornår du skal henvende dig til dine kunder? Hvad med - og måske endnu vigtigere - når det ikke skal?
Dette er to af de første s...

Hvor moden er din indholdsstrategi?
Mærker, der tilbyder fremragende digitale oplevelser, tiltrækker og bevarer flere kunder. Men det er vanskeligt at vide, hvor du er, og hvordan m...