At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om dine kunder?
Mens marketingfolk anerkender, at det at få et 360-syn på deres kunder ville give dem en enorm fordel, er den enkle sandhed, at få er kommet overalt i nærheden.
Hent nu!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Sitecore Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Sitecore Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Kundeanalyse, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketing Analytics, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering
Weitere Ressourcen von Sitecore
Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Og når du har websteder, sociale sider, blogs og mobilt indhold at over...
Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Transformering af digital marketing
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Og når du har websteder, soci...
3 måder følelsesmæssige forbindelser kan d...
Når personalisering ikke betaler sig, og data ikke hjælper dig med at tage sunde beslutninger, er det tid til at forny dit fokus.
Denne e -...
