En guide til felttjeneste digital optimering ved hjælp af Scandit Smart Data Capture til at gen-engineer Field Service Workflows
Feltserviceteknikere er ofte det eneste fysiske kontaktfolk, der har efter at have købt en produktgaranti eller service. Hastigheden og nøjagtigheden af den service, dit team giver, har en dybtgående indflydelse på dit brands omdømme. For at levere differentierende service har Field Service Management (FSM) -funktioner behov:
Læs nu for at finde ud af, hvordan smart datafangst på smarte enheder kan få dette til at ske i depotet, på vejen og på stedet.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Scandit Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Scandit Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Weitere Ressourcen von Scandit
Tilpas eller dø: Hvorfor fremtidens levering...
Siden begyndelsen af 2020 er et allerede hyperkonkurrencedygtigt marked blevet turboladet. Detailhandlere og logistikudbydere har ikke længe...
Kør CPG-indtægter gennem digitaliseret B2B-...
E-handel har formeret at købe tendenser i de sidste 20 år. Men overraskende er det globale B2B-e-handelsmarked ($ 6,64 billioner i 2020) omkring ...
Tid til at erstatte laserskannere: Myte-busti...
Sidste kilometeroperationer er komplekse og udfordrende. Leveringsselskaber over hele kloden er i stigende grad på udkig efter at digitalisere lev...